ANDERS WERKEN IN DE PRAKTIJK
De druk op de huisartsen neemt toe. Om de zorg goed en bereikbaar te houden gaan we vanaf 10 november op een andere manier werken.
Tussen 8 en 10 uur ‘s ochtends neemt de huisarts zelf de telefoon op.
De huisarts luistert naar uw vraag en geeft meteen advies.
Is er meer tijd nodig om uw vraag goed te beantwoorden?
Dan maakt de huisarts een nieuwe afspraak met u.
Wilt u liever een assistente spreken? Dat kan ook.
Waarom doen we dit?
Met deze nieuwe manier van werken kunnen we:
- Uw vraag sneller beantwoorden.
- U meteen inplannen bij de juiste medewerker van onze praktijk.
- Blijven werken met een voor u vast en vertrouwd team van huisartsen, praktijkondersteuners (POH’s) en assistenten.
- Openblijven voor nieuwe patiënten.
Kortom, zo kunnen we de goede zorg blijven geven die u van ons gewend bent!
We willen u vragen vanaf nu zoveel mogelijk tussen 8 en 10 uur te bellen. De assistente blijft telefonisch bereikbaar van 8 tot 12 uur en van 13 tot 16 uur. Voor spoed blijven we uiteraard de hele dag bereikbaar van 8 tot 17 uur.
Kijk op onze website voor de meeste actuele informatie.
H. Blanksma, S. van Laatum, J. Leferink, O. Mason, M. Nods
Publicatiedatum: 31-10-2025